Deklaracja dostępności

Eko Dolina Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.ekodolina.pl.

 

Data publikacji strony internetowej: 2017-01-24.

Data ostatniej aktualizacji strony: 2024-09-10.

 

Stan dostępności cyfrowej

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

 

Brak formularza kontaktowego. Kontakt jest możliwy poprzez kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Dane teleadresowe dostępne są w zakładce Kontakt.

 

Dokumenty archiwalne opublikowane przed 2017 rokiem nie są dostępne. W przypadku konieczności dostępu do archiwalnych dokumentów prosimy o kontakt mailowy.

 

Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.

 

Wirtualny spacer nie jest cyfrowo dostępny na wszystkich urządzeniach. Zapewnienie tej funkcjonalności wymaga nadmiernych kosztów.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

 

Data sporządzenia deklaracji: 2024-09-10.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-09-10.

 

Deklaracja została sporządzona na podstawie samooceny.

 

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

 

Strona internetowa ma alternatywną wersję kontrastową, istnieje możliwość zmiany wielkości czcionki, a także nawigowanie po witrynie bez użycia myszy.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłaszać do kancelarii Spółki: mailowo: kancelaria@ekodolina.pl lub telefonicznie: (58) 672 50 00 wew. 44.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. W zgłoszeniu należy podać:

– swoje imię i nazwisko,

– swoje dane kontaktowe (numer telefonu lub adres e-mail),

– dokładny adres strony internetowej, na której występuje niedostępny cyfrowo element lub niedostępna treść,

– opis, na czym polega problem i propozycja jego rozwiązania.

 

Odpowiedź na zgłoszenie nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. W przypadku niemożności zapewnienia dostępności cyfrowej zaproponowany zostanie alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

 

W przypadku odmowy zapewnienia żądanej dostępności cyfrowej lub braku akceptacji alternatywnego sposobu dostępu istnieje możliwość złożenia skargi. Ewentualną skargę należy skierować listownie lub mailowo do kierownictwa spółki:

– adres: al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Łężyce.

– e-mail: sekretariat@ekodolina.pl.

 

Pozostałe informacje

 

Aplikacje mobilne.

– Spółka nie udostępnia aplikacji mobilnych.

 

Dostępność architektoniczna.

– Adres siedziby spółki: Eko Dolina Sp. z o.o., al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Łężyce.

– Do budynku biurowego prowadzi jedno główne wejście dla interesantów (patrząc od frontu po prawej stronie). Po lewej stronie drzwi znajduje się domofon do kancelarii i do sekretariatu.

– Kancelaria znajduje się przy wejściu po lewej stronie, sekretariat – na I piętrze na końcu korytarza.

– W budynku znajduje się winda, umożliwiająca osobom z niepełnosprawnościami dostanie się na I piętro.

– Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

– Przy budynku nie ma oddzielnie wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna.

– W siedzibie spółki nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

– W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

 

Skip to content