Zawieranie umów
Przedsiębiorca zainteresowany podpisaniem ze Spółką umowy na przyjmowanie odpadów powinien przesłać do nas wniosek zawierający następujące informacje:
- jakie rodzaje odpadów zamierza dostarczać oraz od kogo (osób fizycznych, czy prawnych),
- o ogólnej ilości poszczególnych rodzajów posiadanych do przekazania odpadów w ujęciu miesięcznym,
- z obszaru których gmin zamierza dostarczać odpady,
- o preferowanej formie i częstotliwości rozliczeń,
- jeśli pismo nie jest przygotowywane na papierze firmowym – wszelkie dane kontaktowe, korespondencyjne.
- o osobie / osobach (imię, nazwisko, stanowisko), które w imieniu przedsiębiorcy będą podpisywały umowę.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej dodatkowo składa oświadczenie o posiadanym numerze PESEL.
Jeżeli umowa ma być zawarta w imieniu przedsiębiorcy należy załączyć pełnomocnictwo do zawierania umów w jego imieniu.
Załączane dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem z bieżącą datą.
Powyższe dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@ekodolina.pl lub w formie listownej na adres siedziby Spółki.
Osoba do kontaktu w sprawach związanych z podpisaniem umowy na przyjmowanie odpadów innych niż niebezpieczne :
Specjalista ds. Rozliczeń – Marcel Wajrak, email: kancelaria@ekodolina.pl , tel. 58 672 50 00 w.27, +48 668-674-014
Osoba do kontaktu w sprawach związanych z podpisaniem umowy na przyjmowanie odpadów elektrycznych i elektronicznych lub niebezpiecznych:
Koordynator Zespołu ds. Zagospodarowania Odpadów Niebezpiecznych oraz Sprzętu RTV i AGD – Adam Badełek, email: kancelaria@ekodolina.pl, tel. (58) 672-50-00 w.36, +48 606 471 009
Forma płatności za usługę przyjęcia odpadów:
- bez umowy – gotówką lub kartą płatniczą,
- z umową – gotówką lub kartą płatniczą, bądź przelewem.